ff voor de goede orde

Out Of Character Forum

Plaats reactie
marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

ff voor de goede orde

Bericht door marco » 02-05-2011 09:30

Ik reageer hier ff out of char omdat de discusie anders mischien verstort wordt.
Omdat niet iedereen er de laatste x bij was ,is iedereen ook niet op de hoogte wat we besproken hebben.
De drie npc zijn gewoon bekend en hebben zich gewoon voorgesteld.
Op deze topic zou niet gereageerdt worden door de dm's omdat daar in game geen tijd voor is en is bedoeld voor het verworden van wat gedachten en wijnand en rene een beeld te geven wat er is gebeurt.

Rene, ik hou dat je komende zaterdag als we live gaan,minder resoluut bent in je mening om je eigen queest te gaan doen, want anders stel je ons eigenlijk voor het blok.…(" ik ga dit doen en wat de andere doen moeten zij weten").....snap je?

Groet en tot zaterdag
Marco
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

Gast

Bericht door Gast » 03-05-2011 22:53

Ik begrijp het.Alles wat ik heb gezegt is ook in rp.Ik proobeerde alleen wat meer info te krijgen over wat er gebeurd is.Maar daar kreeg ik geen antwoordt op en dat vind ik jammer.Dit forum is juist om dit soort dingen te bespreken zodat we dat niet live hoeven te doen.Dus is het heel normaal dat ik zo reageer(ben lawful neutral).Misschien had ik het anders moeten verwoorden.Sorry hier voor.Maar dit kwam toen in me op.En als je alles hebt gelezen wat ik heb geschreven dan had ik er eigenlijk geen zin in maar om de groep te helpen doe ik het hetzij met tegenzin.Ik doe nog steeds mee maar het was ook de bedoeling dat er meerdere zouden reageren in rp enzo en hoopte ook wat meer info van de dm.Maar dat is niet zo,helaas.

Tot zaterdag

Rene

Plaats reactie