GoblinHill

in character forum

wijnand bodrij
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-02-2011 02:46

Bericht door wijnand bodrij » 24-04-2011 18:40

[color=red]Thorismud komt aangerend(als hij er niet gewoon bij was)[/color]

Sorry ik heb me verslapen en de brug stond open hijg hijg.

[color=red]Ik kijk wat naar de reisgenoten.[/color]

Dat zuipen is niet altijd n goed idee.

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door marco » 30-04-2011 21:27

[color=orange]De drie metgezellen hebben zich wel degelijk voorgesteld, maar of zandkorrels hebben geen oren of zij hebben jullie aanwezigheid niet opgemerkt![/color]

"Wij hebben een tijdelijke overeenkomst gesloten met deze drie "mede" avonturiers , met als doel om gezamelijk deze heuvel te zuiveren van de goblins. Wij met als reden dat we niet ongezien en onschonden erlangs konden komen en ik geloof dat zij onze hulp wel konden gebruiken. Ik meen dat hun reden voor de aanval was dat zij deze taak als opdracht aangenomen hadden".
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 01-05-2011 12:21

Gareth je kon wel eens gelijk hebben dat onze nieuwe mede strijders inderdaad de zelfde opdracht hebben als wij. Het uitroeien van de goblins
zodat de karavaans weer veilig kunnen reizen.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Gast

Bericht door Gast » 01-05-2011 23:57

Gareth ik weet niet hoe ze heten. Ze willen zich niet kenbaar maken ( ook al heb ik et gevraagt) [color=red](het staat ook niet op het forum)[/color]
Bij deze doe ik niet mee.Ik ga meteen naar silkwood forest en help met de queste van Hagnar.Wat julie nu doen vind ik ok maar ik heb nu mijn prioriteiten gesteld. Als ik hier klaar ben en nog leef ga ik door naar Fort Llast.En zie wel hoe en wat.Wie er mee gaat welkom wie achter blijft veel sterkte.

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 03-05-2011 10:43

Martin , Hagnar heb zelf al gezegd dat hij eerst de Goblin cave quest afmaakt. Ook hij had ze twijfels maar kwam tot de conclusie dat als we meteen naar silkwood zouden gaan we de goblins daarna weer op volle oorlogs sterkte tegen komen op de weg terug naar Hlint om de beloning voor de goblin quest op te halen. Dus als je met Hagnar mee wil naar Silkwood Forest zal je toch moeten wachten tot we de Goblins hebben uitgeroeid.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Plaats reactie