GoblinHill

in character forum

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

GoblinHill

Bericht door marco » 10-04-2011 21:20

[color=green]Een heuvel vol met goblins! Zowel erop als erin. Wel goed dat Hagnar in ziet dat we na de bestorming, toch echt de rest ook moeten uitroeien.
Smerig klusje ,maar ja.....we kunnen moeilijk onze weg naar het bos vervolgen en die krengen de kans geven om nog meer slachtoffers te maken.
Onze drie nieuwe metgezellen komen wat dat betreft als door de goden gezonden. Niet dat die goblins moeilijk te doden zijn,maar het zijn er zo veel.[/color]
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 12-04-2011 14:42

Onze nieuwe (tijdelijke) metgezellen zijn een Human (fighter) een Half Elf (druid) en een niet nader voorgestelde (zeer groot) Hooded persoon die vermoedelijk een sorcerer/wizard is.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Gast

Bericht door Gast » 13-04-2011 16:27

[color=olive]Kunnen we ze niet gewoon laten gaan? Ik wil NU naar Silkwood Forest om Hagnar te helpen met zijn Queste en daarna meteen op pad gaan naar Llith [i][u](de stad die je bedoeld heey Fort Llast).[/u][/i]Ik MOET naar mijn tempel om me in te laten wijden.Ik heb al veel te lang gewacht.Nog even en Toran wil me niet meer als volgeling hebben.[/code]

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 14-04-2011 01:48

Martin, ik begrijp je reactie. Ik had ook graag doorgegaan, maar mijn verstand zegt dat we deze cave eerst uit moeten roeien aangezien die goblins steeds respawnen. Dit kan niet meer zodra iedere goblin is uitgeschakeld.
[color=green]Ik heb al gezien dat dit geen heel erg uitgebreide cave is en dit is met de juiste techniek en de hulp van ons illustere drietal zo is gepiept.
Ook ik heb geprotesteerd, maar ben tot de conclusie gekomen dat dit de beste oplossing is. Als we dit niet doen, dan wordt de karavaan iedere keer geplunderd en wordt Hlint niet bevoorraad[/color]
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

Gast

Bericht door Gast » 14-04-2011 16:19

[color=olive]Het lijkt wel of ik tegengewerkt wordt door een hogere macht of Toran is me aan het uittesten.Ik begrijp ook wel dat dit nest uitgeroeidt moet worden maar mijn verstand zegt dat we door moeten gaan naar Silkwood.
Wie zegt dat we onderweg niks tegenkomen waardoor ik nog later bij de tempel kom.Het is altijd wat.Zijn jullie al om de heuvel heengelopen om te kijken of er meerdere in/uitgangen zijn?Zo nee dan moeten we dat eerst doen.Elke uitgang gaan we dan barricaderen zodat niks in of uit kan.
Dan gaan we met zijn allen bij 1 uitgang staan en stoken een rokerig vuur in de gangen stelsel zodat die goblins onze kant uit komen en dan kunnen jullie ze makkelijk verslaan.[/color]

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 14-04-2011 19:01

Martin, ik begrijp je frustratie maar begrijp alsjeblieft ook dat we deze situatie niet zo kunnen laten zoals het is.
Toran zou ook niet kunnen waarderen dat we de goblins hun gang lieten gaan en onschuldige handelaren worden overvallen of misschien nog wel erger.

[color=green]We zijn de heuvel opgestormd en er is geen achterom met andere in- of uitgangen. De goblins zijn tot nu toe niet echt moeilijk geweest mede door de hulp van onze gehoede man. Hij bezit grote krachten, geloof me.
Het oponthoud zal daarom dan ook minimaal zijn.[/color]
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

Gast

Bericht door Gast » 14-04-2011 20:54

na lang nadenken,alle voors en tegens tegen elkaar op wegen. [color=olive]Oke Hagnar ik zet mijn frustratie wel opzij.Toran zal moeten wachten hoe erg ik dat ook vind.Als die nieuwelingen zo goed zijn als jij zegt ga ik mee en doe ook mee.Maar als dit gedaan is moeten we echt doorgaan naar Silkwood.De mensen in het dorp moeten ook hun spullen geleverd krijgen tenslotte.En de karavanen kunnen dan ook gewoon doorgaan.[/color]

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door marco » 14-04-2011 21:12

Martin, je moet maar bedenken dat alles wat je doet en alle actie die je onderneemt, jou reis naar Toran`s tempel misschien wel verlengt.
Maar zolang dat betekent dat je anderen helpt en je kwaad bestijdt, hij dat waarschijnlijk hoger acht, dan jou persoonlijke motivatie om naar zijn tempel af te reizen.

Misschien zit je er niet ver van af als je denk dat Toran je test, maar zolang als jij zijn gedachtengoed boven je eigen belangen stelt,
dien jij je god waarschijnlijk beter dan dat je zelf vermoedt.
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

Gast

Bericht door Gast » 14-04-2011 21:46

Misschien wel maar ik vind dit toch erg lang duren zo.Maar niet al het kwaad hoeft bestreden te worden anders is er geen evenwicht meer.En soms moeten anderen ook zelf iets doen in plaats van afwachten dat anderen het voor hun opknappen.Maar je hebt wel gelijk met dat wat ik doe,doe ik in naam van Toran.Maar het gaat mij ook om het principe.
De tempel is toch een grote droom van me en wil daarom zo snel mogelijk daar naar toe.

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door marco » 17-04-2011 20:57

"Martin,ik ben blij te horen dat je bij ons blijft om deze grot te verlossen van dit ongedierte.
Als we silkwood hebben bezocht en overleeft en jij op je reis naar de tempel behoefte hebt aan gezelschap, dan wil ik je graag vergezellen op je reis naar Fort Llast."

[color=green]Ben trouwens benieuwd wat we in de ruimte die de half-elf ondekt heeft gaan vinden.[/color]
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

Plaats reactie