The Kings' quest

in character forum

wijnand bodrij
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-02-2011 02:46

Bericht door wijnand bodrij » 28-05-2011 05:52

Aangezien hexadecimale waarden zijn toegestaan gaat thorismud volledig akkoord met de special van de inn en maakt hij er zelfs reclame voor.
Ik wacht op gareth en de mage (ben nu zelf ff in de war met de tijdlijn)

Ik geef Nathan nog n goudstuk en vraag hem mij zoveel mogelijk te vertellen over deze streek,daarna ga ik binnen rondkijken en poog n gesprek aan te leggen met de waard van de inn.

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 28-05-2011 09:13

Ik ga weer de Inn in en vertel de waard dat ik gebruik wil maken van de Special. Ook vertel ik hem dat er waarschijnlijk later op de dag nog een van mijn companen binnen zal komen maar dat die voorlopig nog wat te doen heeft. Ik betaal de waard ook meteen de 8 Goudstukken voor de special.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 28-05-2011 12:56

De waard knikt instemmend en vraagt Sighard wat hij wil eten.

[color=green]"Willen je metgezellen ook eten?"[/color] doelend op diegenen die nog buiten staan. [color=green]"Dan kan ik daar gelijk rekening mee houden".[/color]

[color=green]"Ik geef u vast de sleutel van kamer 5, op de begane grond. Kan niet missen. U kunt zich daar even opfrissen ofzo. Ik zal u melden wanneer het eten klaar is. Uw paard zal in de stal worden verzorgd door mijn zoon Nathan".[/color]

Enjoy your stay!
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door marco » 28-05-2011 13:31

Enige tijd later komt Gareth ook de herberg binnen. Hij kijkt de kamer rond om te zien of zijn twee companen er ook zijn. Als hij hen ziet gaat hij naar ze toe, zoniet dan meldt hij zich bij de barman en vraagt aan hem of hij weet waar ze zijn.

Hij wil hoe dan ook wat te eten , daarna een bad en dan lekker slapen.
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 28-05-2011 17:35

Thorismud zit aan de bar en vertelt je dat Sighard zich even een beetje aan het opfrissen is in zijn kamer.

De barman wendt zich tot Gareth en zegt: [color=green]"Welkom reiziger. Wat kan ik voor u betekenen? Bent u in voor de special? Ik heb voor u en uw compaan nog twee kamers over op de eerste verdieping. Kamer 10 en 11. Interesse?"[/color]

[color=green]"We hebben de barbeque ook al brandend en over ongeveer een half uurtje gaat het eerste spareribbetje op het vuur".

"Puur uit nieuwsgierigheid hoor: waar komen jullie nu vandaan en wat is jullie eindbestemming?"[/color]

[color=red]OOC: Rene, reageer ook eens. We DM-en samen![/color]
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door marco » 28-05-2011 18:24

[color=green]"Goedenavond, mijn beste man. Ik zou graag een bed voor de nacht krijgen. Onze medereizigers zullen waarschijnlijk niet de nacht onder uw dak doorbrengen, maar ik denk dat ze een maaltijd niet zullen schuwen. Ik zal het ze vragen nadat ik wat te drinken heb gehad. Dus voor nu twee bier graag!"[/color] Ik kijk Thorismud zowel vragend als veel zeggend aan.[color=green] "Ik ga er van uit dat jij er geen afslaat?"[/color]
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 29-05-2011 02:26

[color=green]"Uiteraard reiziger. Ik heb kamer 11 voor u".

"Ik zal voor de andere reizigers die buiten willen vertoeven en dus geen gebruik wensen te maken van de kamers een alternatieve prijs berekenen".

"Als u uw biertjes opheeft, wil ik u ïnderdaad verzoeken even te vragen aan de achterblijvers of ze iets willen eten en zoja, wat".

"Deze biertjes zijn van het huis. Proost"![/color]

De waard opent de tap en het goudgele vocht verdwijnt in twee pitchers die naar Thorismud en Gareth worden geschoven.
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

Gast

Bericht door Gast » 30-05-2011 11:54

Nathan neemt de goudstuk.[color=olive]Dank u mijn heer ik zal uw paard met de grootste zorg verzorgen.De omgeving is erg rustig nu.We hebben nu eindelijk een hoop klanten heer.De laatste keer dat het er erg aan toe ging was een week geleden.Er was een grote groep orcen in de buurt met 1 hele grote orc en die maakte het de reizigers erg moeilijk om hier langs te komen.[/color]Nathan neemt je paard mee naar de stal en geeft het dier alvast wat water een haver.[color=olive]O ja heer de smid komt over 2 dagen terug zodat hij uw paard van nieuwe ijzers kan voorzien.[/color]

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 30-05-2011 15:08

Nadat ik me opgefrist heb ga ik naar de bar alwaar ik Thorismud en Gareth tref die zich te goed doen aan het nodige gerstenat.
Ik vraag aan de mannen of er nog wat interessants gebeurt is in de korte tijd dat ik op me kamer ben geweest.
Ik wenk de waard om hem ook een pitcher bier voor mij te serveren.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 30-05-2011 17:54

De waard schenkt Sighard een pitcher in en vertelt dat de bar sluit om 23.30 uur en dat er 's morgens vanaf een uur of 7 ontbeten kan worden..

In de tussentijd is de barbeque heet genoeg om vlees te grillen. Hij dirigeert de eters richting BBQ en geeft aan dat het onbeperkt eten is. Smakelijk!
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

Plaats reactie