The Kings' quest

in character forum

Gast

Bericht door Gast » 30-05-2011 22:55

De deur gaat open.Als jullie om kijken zien jullie Nathan binnenkomen.
Hij kijkt rond in de zaak een ziet dat jullie bij de bbq zitten.Hij loopt op Thorismud af en zegt:[color=olive]Heer ik was met uw paard bezig aan het borstellen en had meteen de hoefijzers schoongemaakt en zag dat 1 van de ijzers dusdanig beschadigt is dat doorrijden onverantwoordt is.Ik heb u al gezegt dat de smid morgenavond laat of anders overmorgen weer terug is om dat ijzer te vernieuwen.[/color]

hellspawn
Site Admin
Berichten: 274
Lid geworden op: 30-01-2011 15:22

Bericht door hellspawn » 30-05-2011 23:14

Een klein lichtje dansend van vingertop naar vingertop verraad de plek waar Arisa zit. Nog steeds onder de zelfde boom, in de zelfde positie. Op het lichtje na, dat danst van vingertop tot vingertop, beweegt ze niet. Het ziet er naar uit dat ze nog niet bewogen heeft sinds ze daar is gaan zitten.

ps (ter info) haar paard staat een eindje verderop vastgebonden aan een boom, dus niet in de stal. Het paard staat ook in haar zichtveld
Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 01-06-2011 02:27

[color=orange]Als aanvulling op hetgene Rene heeft geschreven over het stukke hoefijzer: [/color]
Buiten het feit dat het onverantwoord is om nu met dat paard te gaan rijden, is het ook ONmogelijk.

[color=orange]Met andere woorden: [/color]
Jullie zijn veroordeeld tot nog een overnachting in of buiten de Inn en dienen te wachten tot de hoefsmid een nieuw hoefijzer heeft gesmeed. Maakt verder toch niet uit. De hotribs van de BBQ zijn niet te versmaden. Goed gemarineerd, bier in overvloed, karaoke is aanwezig en de bedden worden iedere dag verschoond. Win - win - win situatie zou ik zeggen.

Waard tegen Thorismud: [color=green]"Ik heb onze hoefsmid gevraagd met voorrang en ASAP een nieuw ijzer te maken en deze direct onder het paard te bevestigen!"
"Service van het huis tegen geen extra kosten".[/color]
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

schelfje1
Site Admin
Berichten: 23
Lid geworden op: 30-01-2011 14:32

Bericht door schelfje1 » 01-06-2011 16:49

Uit een boom rechts van Arisa hangen twee beentjes te bungelen , 1 aan elke kant van een tak .

Er klinkt onophoudelijk vogelgekwetter en gegrinnik uit de boom als je eronder staat .
Omhoogkijkend kan je een kleine menselijke vorm op de tak zien liggen , waar omheen een schare vogeltjes zit te kwetteren .

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 05-06-2011 13:16

De klok gaat richting half 12 en de waard roept de laatste ronde af. Nadat iedereen zijn of haar versnapering heeft achterover getikt, gaan de lichten uit en is de Inn in diepe rust verzonken. Iedereen geniet van een welverdiende nachtrust.

's Ochtends is iedereen aanwezig bij het ontbijt (behalve de twee die buiten zijn gebleven natuurlijk). Duidelijk is dat er nog een dag in of rond de Inn moet worden doorgebracht. Het geluid van getimmer op ijzer is duidelijk hoorbaar in een gebouwtje naast de Inn.

[color=green]Deze dag kan naar eigen inzicht worden ingevuld. Ik zou zeggen ga eens rondkijken.[/color]
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

Plaats reactie