Terug in Karst

in character forum

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Terug in Karst

Bericht door Robbo666 » 18-07-2011 18:57

Na terugkomst in Karst lopen jullie Hagnar de dappere dwerg tegen het lijf. Hij vertelt over zijn heroïsche daden op Stonehammer Mountain in de oorlog tegen de ogres.
Aanvankelijk werd hij raar aangekeken aangezien hij als enige met een bijl aan het knokken was, maar in de loop van de tijd ontpopte Hagnar zich tot een aanvalsleider en is hij hoofdverantwoordelijke voor het winnen van de oorlog door het doden van de ogreleider. Het hoofd is door dwergsoldaten meegenomen en getoond aan het dwergenvolk en daarna opgedragen aan Vorax. Hagnar is bevorderd tot kolonel in het leger van Stonehammer Mountain en heeft een flinke stap gezet richting zijn ultieme doel.

Na de oorlog is Hagnar op zoek gegaan naar Martin. In Fort Llast trof hij hem eindelijk aan. Martin was erg veranderd en heeft besloten niet meer mee te gaan met de groep en zich voor de volle 100% te focussen op de leer van Toran. Martin geeft Hagnar zijn geleende 80 gp terug en wenst hem veel succes in de zoektocht naar de groep.

Na uitvoerig aan het woord te zijn geweest, vraagt hij aan Sighard wie die twee nieuwe leden van de groep zijn en wat er in zijn absentie allemaal is gebeurd.
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 20-07-2011 10:35

Hallo Hagnar ,

het is goed je weer te zien en te horen dat je het naar je zin hebt gehad met het afslachten van Ogres. en dat je bevorderd bent tot kolonel.
het is wel jammer te horen dat Martin zich niet meer bij ons zal vervoegen. Maar ja de wegen der goden zijn ondoorgrondelijk.

Wat onze nieuwe reisgenoten betreft zal ik ze voorstellen.

Aller eerst hebben we Arisa Kil'ghym zij is een Elven sorceress.

Zij is niet alleen goed in magie maar ook in talen. Momenteel ben ik haar de Orcse taal aan het leren. wat je verder van haar moet weten is dat zij absoluut niet geheald wil worden tenzij ze er zelf expliciet om vraag , dus zelfs al ze op bewusteloos en op sterven na dood is mogen wij haar absoluut niet verbinden of een healing potion toe doenen. En verder wil zij ook absoluut geen spells op haar gecast krijgen in welke vorm dan ook , tenzij ze er zelf om vraagt.

Als tweede heben we hier gwudoc hij is een Gnomen druide.
Hij kan in diverse dieren veranderen. tot nu toe heb ik hem al in vogel en beer vorm gezien. Wat ik persoonlijk zeer indrukwekkend vind.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 20-07-2011 10:59

In de tijd dat jij op het oorlogspad was heb Martin Arisa op gehaald op een plateau bij een mijnstadje. En hebben we daarna Gwudoc opgehaald bij een Druide colonie.

We zijn Ervenaap met zijn maten nog tegen gekomen die we een pakslaag hebben gegeven.

We hebben gepoogd te rusten bij een Inn maar die bleek te worden gerunt door een groep werewolfs/wererats ik weet niet meer precies welke van de twee het nou waren. in de strijd met die gasten ben ik gebeten door één van hen en gelukkig wist Gwudoc exact welk kruid te gebruiken om mij te genezen.


Toen zijn we bij de koning ontboden voor een opdracht.
Bij de koning aan gekomen hebben we het volgende te horen gekregen.
Hij is vergiftigd en wij zijn er op uitgestuurd om drie ingrediënten voor het tegengif te zoeken. Te weten Het scottyIanKruid het BelladonnaKruid het Spitzkoolkruid. Het ScottyIanKruid die hebben wij net gehaald van het eiland Aryte. Op Aryte hebben we een kleine zwarte draak verslagen. En daarna in een Mansion een Annish hag en een aantal Ogres.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 20-07-2011 11:35

Wow, dat is indrukwekkend! Eranaak whahahaha. Wat een watje!!

Mmmmmm, een elf.
Ik heb het niet zo op elfjes Sighard, en al helemaal niet als ze blijkbaar zo afgezonderd en wereldvreemd zijn als dit exemplaar. Hoe behandelt ze jullie? Ik kan d''r gezicht niet eens zien. Praat het wel?

Met die gnoom geloof ik het wel. Daar kan ik wel samen mee door één deur als ie z'n buik inhoudt tenminste Whahahahahaha.

Nog leuke items gevonden trouwens?

Genoeg vragen voor nu. Ik ga een potje bier doen. Wil je ook?
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

staafoman
Berichten: 18
Lid geworden op: 23-02-2011 14:47

Bericht door staafoman » 20-07-2011 20:32

Laten die pot bier gaan nemen en eens bij praten.

Arisa is geen kwaaie ook al is ze inderdaad een beetje wereldvreemd.

Dat ze haar gezicht compleet verbergt is omdat ze naar het schijnt zwaar verminkt is in haar gezicht ( ik heb ergens gelezen dat leprozen dat ook doen) en dat ze de bevolking geen angst aan wil jagen en al helemaal niet aangestaard wenst te worden , dus vandaar die complete gezichts bedekking van haar.

Ze behandeld ons zoals een ieder ander. En niet zoals de meeste elven met dat heel erg hautaine waar elven om bekend staan.

En ja , praten doet ze ook , al heb ik het idee dat ze meer de persoon is van : More action then words.

Ik stel je straks wel persoonlijk aan haar voor.
En zoals ik al eerder verteld heb spreekt ze aardig wat talen dus het zou me helemaal niets verbazen als ze je in het dwergs zou antwoorden.
Why God why? Are the innocent dead and the guilty alive?

Frank Castle / The Punisher

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 20-07-2011 22:48

[color=green]Hmmmm....ik ga haar eerst maar eens een beetje bestuderen, maar bedankt voor het aanbod. .....Dat ze de bevolking geen angst aan wil jagen met haar verschijning????...Misschien moet ik mij ook maar eens gaan bedekken met al die oorlogswonden Bwhahahahahaha.

Proost. Cheers en bottom's up zeggen wij dwergen altijd!

Waar gaat de reis nu trouwens heen? Is dat al bekend? Ik zag in een andere Inn hier in Karst een groepje reizigers fluisterend discussieren over één of ander kruid. Heb de naam niet gehoord maar ze zagen er verwilderd en moe uit. Wellicht moeten wij ons oor eens te luister leggen om erachter te komen of we toevallig naar hetzelfde kruid op zoek zijn.

Weet je toevallig ook of er een reward staat op het voltooien van deze opdracht voor de koning? Ik kan namelijk wel een wat betere uitrusting gebruiken, maar dat kost allemaal wel een hoop hier.[/color]

Hagnar loopt naar de kastelein en vraagt wat een kamer kost voor de nacht en of er in de buurt een wapensmid is die zijn bijl weer scherp kan slijpen. Die is na al die beuken op die koppen van de ogres een beetje bot geworden namelijk.
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

hellspawn
Site Admin
Berichten: 274
Lid geworden op: 30-01-2011 15:22

Bericht door hellspawn » 25-07-2011 20:44

Arisa bevind zich weer op een plaats waar ze zo graag vertoefd.... midden in een stad. Na een tijdje stil te hebben gestaan, wat in werkelijkheid bijna twee uur was, net na de loopplank van het schip op de kade wist ze nog steeds niet wat ze moest doen. Er was niets afgesproken en er was geen vooropgezet doel om te behalen.
Uiteindelijk is ze maar gaan zitten op de kade in haar specifieke houding...kleermakerszit, wachtend tot de zon onder ging. Toen dat uiteindelijk gebeurde stond ze op en begon voorzichtig de stad te verkennen.
Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare

marco
site moderator
Berichten: 93
Lid geworden op: 09-02-2011 22:10

Bericht door marco » 29-07-2011 13:05

"Proost Hagnar! Ik ben blij dat je er weer bij bent. En helemaal dat je nog in het bezit bent van al je ledenmaten!
Vorax is je goed gezind geweest,aan je verhalen te horen en geloof me als ik zeg dat ik er maar wat graag bij was geweest.
Één dwerg in actie vind ik al mooi om te zien ,maar een heel leger! Zal me een gevecht geweest zijn!

Onze groep is zoals je ziet wel wat veranderd, maar ik zal zorgen dat je jou deel van de opbrengst krijgt.
Tevens is de groepskas goed gevuld, dus alle kosten van verblijf worden daar uit betaald.

Het was volgens mij trouwens arisa die jou vriend Eranaak het hoekje om hielp. En dat was nog maar het begin.
Zowel zij als gwudoc blijken een goede aanwinst te zijn."
"Come on you guy`s, it`s only one troll!"
Gary the Adventurer - Last words

Robbo666
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-01-2011 17:22

Bericht door Robbo666 » 29-07-2011 14:08

Hey Gareth!
Ja, Vorax is echt goed voor me. Je had moeten zien hoe we met duizenden tegelijk op die ogres afstormden. Je zag de angst in hun ogen.

Arisa heeft Eranaak omgelegd? Hoe dan? Vertel eens wat ze allemaal kan dan? En hoe heeft die Gwudoc zich bewezen dan?

Ik ging er al vanuit dat er met mijn deel rekening was gehouden. Ik ga straks na ons gesprek even mijn deel storten op de bank. Aangezien die groepskas goed gevuld is, kunnen we er nog wel eentje nemen...of twee.

In ieder geval goed je weer te zien man!
“Never allow someone to be your priority while allowing yourself to be their option”

schelfje1
Site Admin
Berichten: 23
Lid geworden op: 30-01-2011 14:32

Bericht door schelfje1 » 03-08-2011 15:33

Gwudoc loopt vanaf de boot mee met het merendeel van de groep om te kijken waar ze naartoe gaan . Als hij ziet dat ze een gebouw ingaan knikt hij eens naar Sighart en geeft door dat hij buiten de poort een gemakkelijke boom gaat opzoeken . Als hij wegloopt fluisterd hij twee namen en degene die kijken zien dat hij geflankeert door twee wolven in de richting van de poort loopt .

Plaats reactie